Közép Coast2Coast

Chicago - Los Angeles

Helyszín

10 Nap

Augusztus 6-16

Nehéz

Nehézség

Alacsony

Komfort

Program

A többi utóprogramtól eltérően, már augusztus 5-én vonatra szállunk, a következő megálló pedig Chicago városa. Körülnézünk a Michigan-tó partján fekvő “Szeles Városban”, ezután pedig megindulunk az Egyesült Államokat átszelő vonat túránkra a California Zephyr járat fedélzetén. Hét állam érintésével, két nap után érkezünk a Csendes-óceán partjára, San Franciscoba, ahol egy kis városnézés után az éjszakát a Golden Gate híd lábánál található kempingben töltjük. Buszra szállva jutunk el az USA második legnevesebb nemzeti parkjába, a Yosemite National Parkba, ahol a következő négy napunkat csillagtúrával töltjük, mely során feljutunk a világ egyik leghíresebb sziklaképződményére, a Half Domera is. Tovább utazva megtekintjük a kaliforniai mammutfenyőket, majd két újabb éjszaka után érünk le Los Angelesbe, ahol egy egész napos városnézéssel zárjuk a programot.

Több éjszakát töltünk vonaton és buszon utazással, emellett a nemzeti parkon belül a Yosemite Valley kempingjeiben fogunk sátrazni. Repülőnk augusztus 16-án, a reggeli órákban indul vissza Európa felé.