New York

Helyszín

5 Nap

Augusztus 6-11

Nagyon könnyű

Nehézség

Magas

Komfort

Program

1. nap: augusztus 6:
Washingtonból New Yorkba utazás, szállásra érkezés, hely elfoglalása.

2. nap: augusztus 7:
Reggeli után felkerekedünk, és elindulunk meghódítani Manhattan szívét. Először meglátogatjuk az American Museum of Natural History-t, ahol igazi dinoszaurusz csontokkal, a technika jövőjével, az emberi test működésével, az űrhajózással és a tenger alatti csodákkal találkozhatunk. Ezután a Central Park hatalmas területét fedezzük fel, mely New York legikonikusabb parkja tele rejtett lehetőségekkel. Itt ebédelünk és tötltünk el egy kis időt, valamint felfedezzük a Central Park környékét. A délutáni program után kora este visszatérünk szállásunkra.

3. nap: augusztus 8:
A nap folyamán meglátogatjuk azt a hölgyet, akiről az egész város híres, és akiről New York
felismerhető: a Szabadság-szobrot! Mindezt nem máshogy, mint egy hajókázás keretén belül. Természetesen nemcsak messziről csodáljuk meg ezt az alkotást, hanem fel is megyünk a tetejébe, hogy onnan vizslashassunk körbe az egész város területén. Az ebédet is festői
környezetben, a Liberty Park területén fogyasztjuk el. Ezután meglátogatjuk az Ellis Parkot, illetve a Liberty Science Centert, melynek keretein belül a filmekből is jól ismert planetáriumi előadáson veszünk részt.

4. nap: augusztus 9:
Újra a pezsgő és soha nem alvó Manhattant célozzuk meg, és olyan területeket fedezünk fel, mint a Times Square, St. Patrick’s Cathedral,Grand Central Terminal és Whispering Wall, az Empire State Building, Rockefeller Center, illetve a Top of the Rock.

5. nap: augusztus 10:
A New York-i kirándulás nem lenne teljes a Flatiron Building, a Brooklyn Bridge és a Greenwich Village nélkül. Természetesen, mi sem hagyhatjuk ki ezeket, ezért ezen a napon ezeket mind-mind bepótoljuk. Meglátogatjuk ezen kívül a Charging Bull-t, a 9/11 Memorial-t és Museum-ot, valamint a One World Trade Observatory-t.

6. nap: augusztus 11:
Mivel a család már mindenkit nagyon vár, a reptér irányába vesszük utunkat, és repülőre szállva, hazautazunk Magyarországra.