Toronto

Helyszín

5 Nap

Augusztus 6-11

Nagyon könnyű

Nehézség

Magas

Komfort

Program

1. nap: augusztus 6:
Washingtonban elbúcsúzunk a többiektől, és ezúttal észak felé vesszük az irányt. Buszokra
szállunk: a következő megálló Niagara Falls! Várhatóan Buffalo városánál lépjük át az
amerikai határt, és érkezünk meg a kanadai oldalra. Kis szerencsével útközben lehetőségünk
nyílik betekinteni a KMCSSZ fillmore-i vezetőképző táborába, aminek a híres Sík Sándor
Cserkészpark ad otthon.

2. nap: augusztus 7:
Reggelinket elköltve megindulunk a híres, és a kontinens egyik legjelentősebb természeti
látványosságaként számon tartott vízesés felfedezésére, amit az amerikai és kanadai oldalon
is azonos nevű Niagara Falls testvérvárosok ölelnek körbe. Délután a folyó menti túraösvény
bejárására, vagy az Ontario-tóban strandolásra (St. Catharinesnél) lesz lehetőség. Szállásunk
az előző éjszakaival azonos kempingben lesz.

3. nap: augusztus 8:
Ismét buszokra szállunk, és Kanada legnagyobb városába, Torontóba utazunk, ahol
elfoglaljuk szállásunkat a következő napokra a helyi magyar plébánia termeiben. Még aznap
továbbindulunk a belváros felé: megnézzük a helyi “China townt”, és a további nemzetek
színes negyedeit: találkozhatunk olaszokokkal, portugálokkal is, majd gyaloglunk a 80
kilométer hosszú Yonge streeten (útbaejtve egy-két vásárlási lehetőséget is), és az árusokkal
alkudozunk a Kensington market forgatagában.

4. nap: augusztus 9:
Ez a nap a kikapcsolódásé: a kikötő bejárása után átkompozunk a várossal szemben lévő
Ontario-tavi Toronto Islands központi szigetére, ahol a napot túrázással, pihenéssel és
kenuzással töltjük. Kiváló panoráma nyílik a város nevezetes épületeire innen, úgy mint a
Skydomera, vagy a CN Towerre. Odafele úton meglátogatjuk a híres egyetemi negyedet is.

5. nap: augusztus 10:
Sűrű program következik: korán reggel a CN Tower legtetejéről nézünk le a városra, majd
útbaejtjük a Skydomeot és a Hockey Hall of Fame múzeumot, ahol a jégkorong
kialakulásáról és történetéről tájékozódhatunk. Ezután betérünk a St. Lawrance Marketbe,
majd a híres Distillery District whiskeyfőzdéit szemléljük meg. Hazafele útbaejtjük a helyi
Flatiron épületet, a régi- és az új városházát, “Toronto főterét”, és amennyiben időnk engedi,
a családi otthonként a város határain belül épült Castle Lomat.

6. nap: augusztus 11:
Utolsó köreinket futjuk a városban, vásárolunk pár szuvenírt, majd repülőre ülve Budapest
felé vesszük az irányt. Szüleink nagy ölelésben részesítenek, miközben a juharleveles